Service

Våre ulike varemerker har forskjellige regler for garanti/reklamasjonshåndtering. Her er litt generell informasjon:

Alle reklamasjoner sendes til følgende adresse:

Ultimate Nordic AS, Serviceavdeling.

Strandgata 104

6300 ÅNDALSNES

Viktig: Legg med mobilnummer og mailadresse ved alle innsendelser. Uten dette får vi hverken informert deg om reklamasjonshåndteringen eller sendt varer i retur til deg!

Når vi har mottatt din reklamasjon vil denne bli registrert i vårt system, og vi sender deg en mail som bekrefter når du vil motta denne i retur!

Når reklamasjonen er på vei tilbake til deg vil du motta en SMS fra oss som inneholder sendingsnummer og informasjon om hvor denne skal hentes.

Leatherman: Leatherman har en internasjonal garantiordning, og skjer det noe med ditt verktøy, så skal dette sendes inn til oss. Du mottar ikke ditt gamle verktøy i retur, men et overhalt verktøy som tilsvarer akkurat det samme verktøyet som du sendte inn til oss. Husk at du aldri skal sende med verktøyets veske/taske, denne beholder du hos deg selv.

 

Spørsmål angående innsendt reklamasjon? Send oss en mail på Service@UltimateNordic.no

Kontakt

Postadresse:

Ultimate Nordic

Postboks 23 Furuset

1001 Oslo

Besøksadresse:

Ultimate Nordic

Tevlingveien 23

1081 Oslo

Tlf:   22 57 50 50

Mail: KundeserviceNO@UltimateNordic.no

Org.nr. 910 123 068